Friday, April 4

Single της Χρονιάς

Liar-Trouble over Tokyo


no hype is enough

7 comments:

elafini said...

μα τι κόλλημα είναι αυτό;
ούτε το τοπ5 μου κατάφερε να γλιτώσει!
προχθες που μιλήσαμε λίγο, μου είπε πως τα βιντεάκια δουλεύονται με τη συνοδεία πολλών μπουκαλιών γαλλικής σαμπάνιας...λες να παίζει ρόλο;

Stratos Bacalis said...

χαχαχα γαλλική σαμπάνια ε? Μήπως να πάμε να τον βοηθήσουμε στα γυρίσματα?
Εγώ έχω κολλήσει περισσότερο με το 4228...χάσιμο...
όσο για το τοπ-5 σου ελαφίνι, ας μη σε σκούνταγα και θα σου έλεγα εγώ!

Cookie Basher said...

Και βίντεο μη σου πω...
Έρωτας κεραυνοβόλος :Ρ

elafini said...

είπα να μην το παρακάνω, αλλά δεν άντεξα κύριε εξυπνάκια :P

καλημέρα dust:)

Dust Road said...

re, ti na leme twra? ok, to 4,228 einai allo prama entelws, alla milame genika gia albumara. to exw katafxaristhithei aftes tis meres...

Provato said...

νω χάηπ ηζ ενάφ ιντείντ! τέλειο. :-)

Stratos Bacalis said...

@2 elafini: εξυπνάκιας moi? με θίγετε αναφανδόν mademoiselle!