Wednesday, November 11

Ασπιρίνη.

Ύστερα από ομηρικό καυγά μέσα στη σκηνή η Χαρά φεύγει τρέχοντας. Ο φίλος της βγαίνει full monty τσίτσιδος στην άγρια νύχτα και φωνάζει "Πού είσαι Χαρά;" Είναι σχεδόν συγκινητικό και τόσο συμβολικό.

Στα πρώτα 10 λεπτά του UP με πήραν τα ζουμιά και το έκλεισα. Δεν θα το δω μόνος μου.

Καθημερινά στις 4 το απόγευμα μια γιαγιά κάθεται στα σκαμνάκια δίπλα από τις σκάλες που οδηγούν στη τουαλέτα. Mc Donalds Πανόρμου. Κρατάει πάντα ένα τσαλακωμένο χαρτομάντιλο. Με στεναχωρεί.

Τέσσερα κιλά που θα ήθελα να χάσω είναι κατσικωμένα εδώ και 2 χρόνια και δεν λένε να φύγουν.

Ψάχνω αλλά δε βρίσκω αυτούσιο ένα quote που μου άρεσε πολύ. Eίναι από έναν συγγραφέα που δεν θυμάμαι τώρα ποιος είναι αλλά έλεγε μέσες-άκρες πως κάθε ιστορία τελειώνει πραγματικά με το θάνατο. Εμείς επιλέγουμε πότε θα σταματάμε την αφήγηση για να δίνουμε happy end.

Τα λουλούδια στην γέφυρα από Ελ. Βενιζέλο προς Αττική οδό, τόσα χρόνια ανανεώνονται συνέχεια. Ποτέ δεν τα έχω δει μαραμένα. Σκέφτομαι πόσο πολύ τους λείπει.

Πριν μια βδομάδα η γιαγιά μου θυμήθηκε και με είπε με το όνομά μου. Ξαφνιάστηκα ευχάριστα.


Είναι μέρες σκέφτομαι τα πάντα ταυτόχρονα.

έχω και ένα deadline να τιμήσω.

Πονοκέφαλος.





5 comments:

elafini said...

Τι ωραία που τα έγραψες.

Μικρές καθημερινές στιγμές θλίψης...πάρε την "ασπιρίνη" όμως για να μη φουντώσουν

Manolis Vamvounis said...

to quote ayto to thumamai kai egw. alla oxi apo poion.

mou thumises k to finale to usix feet under, tha valw na valantwsw k egw me ti seira mou.

kataramene.

y.g. to Up 'anebainei' (ohohohoho oute kritikes ston alpha na ekana) meta ta prwta 10 lepta. :)

Pirate Jenny said...

Μήπως ο συγγραφέας που λες είναι ο Jonathen Coe στο "Τι ωραίο πλιάτσικο", που τελειώνει... περίεργα; Το ΄χω δανείσει και δεν το 'χω πρόχειρο να το τσεκάρω, αλλά μπορεί και να το πέτυχα.

Επίσης, μόλις είδα φως και μπήκα. Έχεις πολύ ωραία πράματα εδώ μέσα. Εν καιρώ... :)

biglebo said...

δεν υπάρχει καλύτερο πράμα απ όλα αυτά τα μικρά ίσιουζ που βομβίζουν καθημερινά μέσα μας. με γεύση πικραμύγδαλο.

πι. εσ.: το απ είναι υπέροχο. κ ας τό δα μόνος μου τελικά...

Green Onion said...

τα λουλούδια στην κηφισίας για τον μποδοσάκη (που εκει τον δολοφόνησε η 17Ν) δεν είναι; ή δεν θυμάμαι καλά;