Monday, June 15

Bored by Dreams

Στα δέκα λεπτά του snooze button προβάρω κάθε πρωί την μέρα που έρχεται με δυο-τρεις μεζούρες υπερβολής.
Σκέφτομαι πχ τις 2 τουλάχιστον αριστουργηματικές σελίδες κόμικς που θα σχεδιάσω, το νέο θεϊκό άγνωστο album που θα ξετρυπώσω σε ένα blog και που θα μου αλλάξει τη ζωή, τον πολύωρο καφέ που θα πιω με την παρέα μου, και το θεσπέσιο σεξ που θα κάνω το βράδυ, όμοιος με ηλεκτροφόρο χέλι.

Και μετά χτυπάει για δεύτερη και οριστική φορά το ξυπνητήρι και κάθε όνειρο που κάνω ξεχνιέται στον δρόμο για τη δουλειά.

Κάπως έτσι έγινε και σήμερα το πρωί καθώς μεταξύ ύπνου και ξύπνιου σκεφτόμουν την Νέα Ζηλανδία. Δεν είναι η πρώτη φορά. Μαζί με την Νέα Ορλεάνη και τις νήσους Φερόες απότελούν τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά μου όνειρα.

Αλλά αυτή τη φορά βαρέθηκα τα όνειρα.

Το μετάλλικο κουτί του IKEA κάτω από το γραφείο μου έχει πλέον ταμπελάκι " Νέα Ζηλανδία" και μέσα υπάρχουν τα πρώτα εκατο ευρώ. Θα κόψω το κάπνισμα αν χρειαστεί, θα κάνω σεξουαλικές χάρες από δω και από κει, θα πουλήσω τη γιαγιά μου και τον ερχόμενο Φεβρουάριο θα είμαι εκεί.

Και αυτό είναι δέσμευση.

Bored by Dreams- Marianne Faithfull


7 comments:

pan pan said...

OLO ayto gia na mas peis oti tha kaneis seksoyalikes xares? aisxos

Dust Road said...

για σένα θα κάνω και μασχαλάτο σφηνωτό σε προνομιακές τιμές.

ilias kyriazis said...

ma... nea zilandia?
giati?

ilias kyriazis said...

ma... nea zilandia?
giati?

sophiak. said...

1. emmm...nomizw oti mono me thn giagia vgazeis ta nayla k gia tus 3 ekswtikous proorismous(giati apla einai gamath?)
2. pare ena thlefwnaki ston dragath ths n.zhlandias k pes tu oti 8es na episkefteis to nhsi tu k 8a su plhrwsei aytos ta eishthria (vevaia meta 8a se kleisei se ena klouvi k 8a xrewnei eishthria stus ypoloipous 10 neozhlandous gia na 8aymasoun to eidos "turistas romios mazohus-mazohus"

:p

dark tyler said...

Συγκινητικό ρε!! Μπράβο!

tisKyriakes said...

θα περιμένω το Φεβρουάριο να δω φωτογραφίες απο τη Νέα Ζηλανδία.
Δέσμευση είπες.