Sunday, November 29

The Ballet live a Bear Life



Η σελίδα μου στο last.fm μου λέει πως έχω ακούσει (συνδιαστικά σε υπολογιστή + ipod) τραγούδια των Ballet από το φρέσκο τους album Bear Life, συνολικά 168 φορές. Διαιρώντας το με το 12 (όσα και τα τραγούδια του album) σημαίνει πως το έχω ακούσει 14 φορές μέσα σε μιαμιση μέρα. Και δεν θα γινόταν αλλιώς.
Χθές έγραφα σε φίλο τυφλωμένος από ενθουσιασμό τα εξής:

Το Girlfriends. Οι αναπάντεχες γέφυρες στα Rough trade και Discoteque, ο Scott Matthew στο transformation, ο λανθάνων anthemισμός του Νever go Ηome, the Ηouse on fire. THE HOUSE ON FIRE!!!  Άκου εντατικά. Εντολή.





Οι Ballet επιστρατεύουν χαρουμενίστικους ρυθμούς, παιχνιδιάρικα μπλιμπλίκια, ρυθμικά παλαμάκια, sha-lala και nah nah naaahh και  ντύσουν με αυτά κάθε πτυχή της ζωής. Από τις πιο μεγάλες και επώδυνες αλήθειες μέχρι τις πιο μικρές και ασήμαντες στιγμές καθημερινότητας, όλα με θαυμαστή συνέπεια και αμεσότητα. Και αν το ντεμπούτο τους Mattachine! έδειξε πως θα μπορούσαν να σταθούν άνετα δίπλα στους Magnetic Fields ως τα μικρότερα (και πιο flamboyant) αδερφάκια τους, ο δίσκος αυτός δείχνει πως δεν χρειάζονται πια άλλα σημεία αναφοράς για τους προσδιορίσεις. 


 H uptempo-queerpop-πες-την-όπως-θες (γιατί εγώ με τα μουσικά είδη είμαι λίγο βλαμμένο) μουσική των Ballet είναι το επίσημο  soundtrack της  Μεγάλης Σύγχρονης Κυκλοθυμίας. Αυτό αρκεί.

The House on Fire -The Ballet
Expectations (demo)- The Ballet

Μάθε περισσότερα στα

PS. Το play count του Last.fm ανέβηκε στα 187 όσο έγραφα αυτό το post. Γράφω αργά/Έχω attention span 2χρονου.


Ps2. Αν θέλεις να το ακούσεις, θα μου υποσχεθείς πως αν σου αρέσει θα το αγοράσεις; Αν ναι, στείλε mail.




6 comments:

dark tyler said...

Όταν ποστάρω την 20άδα μου θα κλέψω το σχόλιό σου γιατί πού να σκέφτομαι κάτι ακριβέστερο και περιεκτικότερο ε; Εξάλλου ό,τι γράφεται στο last.fm καθενός, του ανήκει. (Το αποφάσισα μόλις τώρα αυτό :P)

Well done, Ballet!

Dust Road said...

lol, αφού το έχεις στην 20αδα είμαι ok!
Εγώ έχω issue τώρα. Βάζεις πρώτο album που έχεις ακούσει 2 μέρες; Είμαι αξιοθρήνητα ερωτευμένος με το bear life.

Stratos Bacalis said...

αυτό το issue που έχεις το είχα πέρσι και κόστισε στον μεσιέ μινιμάλ μια θέση στο τοπ-20. Άντε και δε το βάζεις, πώς το ανταποδίδεις μετά?

Dust Road said...

Χμμμ... Θα πράξω κατά συνείδηση! :p

Manolis Vamvounis said...

to akouw non-stop ap'otan to esteiles :)

Anonymous said...

καταπληκτικο..κολλημα...!!!! το παραγγελνω τη δευτερα

Πολ.