Friday, December 19

Απολογητικό Υπόμνημα


...Καταλήγοντας θέλω να δηλώσω απερίφραστα ότι είμαι ζώο.

Λείπουν από το τοπ μου 3 album που θα βρίσκονταν σίγουρα μέσα στα 5-10 της χρονιάς μου. Ενώ όμως σχεδίαζα την 20άδα μου μια ολόξανθη τούφα φύτρωσε από το πουθενά στο κεφάλι μου, θολώνοντας την κρίση μου, την λογική και το μυαλό μου.

Έτσι έμειναν εκτός ο Fredo Viola με το Turn/Risa γιατί έκοβα το γεννητικό μου όργανο πως δεν έχει κυκλοφορήσει κανονικά ακόμη, η Jaymay με το Autumn Fallin' γιατί θα ορκιζόμουν στο κομμένο μου όργανο  πως κυκλοφόρησε το 2007  και οι Wolf Parade με το At Mount Zoomer γιατί δεν πήρα καν είδηση ότι είχαν κυκλοφορήσει νέο δίσκο.

Νομίζω πως δεν μου αξίζει να ζω.
Ζητώ εσχάτη των ποινών.
Sorry.

The Turn- Fredo Viola
Call it a Ritual- Wolf Parade

7 comments:

Anonymous said...

H εσχάτη των ποινών έχει ως εξής: επικόλληση του κομμένου οργάνου με χειρουργική επέμβαση (χωρίς αναισθησία), με γιατρό την Jaymay, εργαλιοδότη τον Fredo Viola και νοσοκομειακή υποστήριξη από τους Wolf Parade (φορείο, κλίβανος κ.λπ.). Ε;

Stratos Bacalis said...

Αν μαζέψω εγώ τι άφησα από έξω με περιμένει χειρότερη ποινή οπότε μη μιλάς!

Anonymous said...

εμ, να μην είσαι μαλάκας;

mentor

gsus said...

Οπότε να υποθέσω ότι στο νούμερο 1 έχεις το Απαγορευμένο;

pan pan said...

egw ayto to lew pasa se kenh estia. de katadexomai kan na epayksisw.


malaka.

siga mh den..

dark tyler said...

Και με έκανες να αισθανθώ άσχημα και για τους Indelicates κιόλας! Ντροπή!!

Dust Road said...

Ωχ, το απαγορευμένο έχει κυκλοφορήσει κανονικά;

Το κατέβασα αποκλειστικά από την cosmote και δεν ήξερα αν μετράει...

Stop the presses, αλλάζω το #1 μου...