Tuesday, December 18

Meadowland: A year of sounds #3

Είναι ΑΥΤΗ η καλλιτέχνης που και τον τηλεφωνικό κατάλογο να τραγουδήσει σολο πιάνο, εγώ θα είμαι ικανοποιημένος. Το ότι στο American Doll Posse τραγουδά πολλά περισσότερα από αυτό (ανάμεσά τους και μερικές από τις πιο απρόβλεπτες συνθέσεις της) με κάνει ευτυχισμένο. Το γεγονός ότι το ζιζάνιο της δημιουργικότητας αρνείται να την εγκαταλείψει (ακόμη κι αν την οδηγεί φορές-φορές σε αχρείαστους πειραματισμούς) με κάνει εκστατικό. Στην τελική όμως η ουσία είναι μία. I love Tori (και με δίσκους σαν και αυτόν την αγαπώ όλο και περισσότερο, ακόμη κι αν το καλύτερο τραγούδι του δίσκου -drive all night- βρίσκεται ως bonus σε ορισμένες μόνον εκδόσεις).
Bouncing off Clouds- Tori Amos (live in Nashville TN)
Improv- Tori Amos (live in Syracuse NY)
Drive all Night- Tori Amos

***
Worst #3
Air- Pocket Symphony

-link-

***
Snapshot #3
She's Having a Baby

Και εγώ έχω ένα ακόμα ανίψι, μια κουτσουλιά μικρο :-)

1 comment:

Stratos Bacalis said...

Χα! Πρώτα απ'όλα να σου ζήσει το ανήψι! Καλώς εχόντων των πραγμάτων, κι εγώ θα γίνω σε κανα 2 μήνες θείος!!!

Δεύτερον...Τόρι ζεις! Εσύ μας οδηγείς! Χεχεχε!