Tuesday, November 27

The National in Wien - A Memoir


Start a War. 10 ακριβώς οι National εμφανιζονται στη σκηνή του μικρού Szene Wien. Mistaken For Strangers. Matt Berninger, Aaron & Bryce Dessner, Scott & Bryan Devendorf και Padma Newsom. Και απο κάτω όλοι τραγουδούν. Secret Meeting. Πρώτη-πρώτη σειρά κέντρο. Δεν θα μπορούσαμε και αλλιώς. Brainy. Παίζουν με σιγουριά, χωρίς ναρκισσισμούς. Baby We'll Be Fine. "I'm so sorry for everything". Επαναλαμβάνεται πολλές φορές, εναλλακτικό mantra, πραγματικό anthem. Όλοι κάπου θέλουμε να ζητήσουμε συγνώμη και τώρα βρίσκουμε την ευκαιρία. Slow Show. Ανάβω τσιγάρο. Για τα 29 χρόνια ρε γαμώτο. Squalor Victoria. Τα ντραμς δίνουν το σύνθημα. Xέρια στον αέρα να σηκώνουν νοερά ποτήρια ψηλά σε μια ιδιόμορφη πρόποση. Σε τί άραγε; Abel. Αφιερωμένο στους φωνακλάδες Έλληνες. Για λίγες στιγμές δεν υπάρχω. All the Wine. Εχω ένα χαζό μεθυσμένο χαμόγελο. Κοιτάζω γύρω μου και ανακουφίζομαι που δεν είμαι ο μόνος. Racing Like a Pro. Δακρύζω. Geese. Η φωνή του Berninger είναι καλύτερη από το studio. Πως είναι αυτό δυνατόν; Ada. Σκέφτομαι τον Ρεμπώ: "Φτάνοντας από πάντα, συ που θα φύγεις για παντού". Apartment Story. Τα τραγούδια έχουν ζωή. Αναπνέουν και εξελίσσονται. Και σε κάθε στροφή κρύβουν και μια έκπληξη. Daughters of the Soho Riots. Αναστενάζω. Fake Empire. Αναβω δύο lucky strike. Δίνω το ένα δίπλα μου. Green Gloves. Κοιτάζω γύρω τους φίλους μου. Χαμογελώ ικανοποιημένος. Mr. November. Στα μισά χάνω την φωνή μου. Χοροπηδώ και ανοιγοκλείνω το στόμα μου σε κωμικό playback. Υou've Done it Again Virginia. Αναπνοή. About Today. Το πρώτο τραγούδι των National που άκουσα ποτέ. Το τελευταίο για απόψε. Ο Τάσος το έπιασε με την κάμερα του κινητού. Έπιασε κλεφτά και τα βλέμματα μας.



10 comments:

dark tyler said...

Bastardako, me ekanes na anatrixiasw bradiatika. Panta tetoia na zoume re! :D

Anonymous said...

Welcome back, εθνικόφρονα...
Κάτι μου λέει ότι σου άρεσε εκεί πάνω...
:-)

Stratos Bacalis said...

Χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα!!! Τέλειο review! Και ευχαριστώ για το λινκ!

Dust Road said...

@dark tyler: to disaki mas ston omo kai sto dromo kai sto dromo :p

@gone4sure: sosta sto leei afto to kati!

@sandman_gr: itan ontos toso omorfa. cheers mate!

Anonymous said...

Σας ζηλεύω γαμώτο!
Αντε να ρθουν κ στην Αθήνα.
Το Boxer βγήκε album της χρονιάς στο Paste Magazine

Anonymous said...

Άντε και του χρόνου ρε να τους ξαναδούμε!

Dust Road said...

@ dread: am pos!exoun gousto sto paste! pantos tha ksanatouraroun tin anoiksi stin evropi. mia stasi stin athina den einai entelos ektos logikis simfona me ta legomena tous!

@ yannis: kai tou xronou kai tou paraxronou...

mystery falls down said...

Συγχαρητήρια για τη χορτατιστική (εναλλακτικά πλήρης) ανταπόκριση! Περιττό να αναφέρω ότι ζήλεψα πάρα πολύ.

ΥΓ. Η λίστα του Paste δεν είχε καθόλου γούστο. Η δικιά σου θα είναι καλύτερη!

elafini said...

μου άρεσε ο τρόπος σου να μας το περιγράψεις (σαν να έπαιρνα εγώ το lucky strike)

Lloyd Dobler Vs Dylan McKay said...

Και μόνο που άκουσες live τον Matt να τραγουδάει " Ι swear we didn't have any.."(Για τους μυημένους στο "Geese")σε ζηλεύω... Βέβαια και που τους είδες live σε ζηλεύω αλλά αυτό είναι κάτι που ελπίζω πως θα καταφέρω να ζήσω!